سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی به پیامبر صلی الله علیه و آله گفت : «ای رسول خدا ! به من کاری بیاموز که چون انجامش دهم، خدا در آسمان، وزمینیانْ دوستم بدارند» .حضرت فرمود : «به آنچه نزد خداوند است، رغبت کن، تا خداوند دوستت بدارد و به آنچه نزد مردم است، بی میلی نشان بده، تا مردمْ دوستت بدارند» [امام صادق علیه السلام]
✿ ❀ رنگ های دنیای من ❀ ✿
 
ماه مدرسه

بعد از کلی صلاح و مشورت به این نتیجه رسیدم که باید بچه رو بفرستم دنبال علم و دانش ... شاید کرونا سال دیگه هم باشه! تا کی زندگی رو از حالت عادی خارج کنیم! چه بسا سال گذشته خیلی از کلاس اولی ها به کلاس اول نرفتن و امسال با همون شرایط کرونایی مجبورن برن! 

جشن افتتاحیه فسقلی رو گذاشتم خونه و باهاش رفتم تا با دیدن مادران دیگه با خودش نگه کاش مادر منم میومد. ولی توجیه ش کردم که با داشتن یه نوزاد وقت آزادی مثل بقیه ی مادران ندارم که هر روز برای دلخوشی برم مدرسه.  و دخترک کاملا پذیرفت و با این قضیه کنار اومد. 

سوم مهر وقتی توی لباس مدرسه دیدمش ذوق کردم و بغض کردم و با هزار امید راهیش کردم

توکل بخدا... 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مدادرنگی 100/7/28:: 12:35 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها